Det snöar och snöar..

Inte sant.. det ger sig aldrig. JAG VILL HA VÅR; NU!!! Men vädret kan man ju inte göra så mycket åt. Ska trotsa det och ta ett varv runt sjön med Evelina.. jag hoppas hon vet vad hon ger sig in på.. går inte så fort nu för tiden. Såå ont i ryggen..

Ringde FK och pratade lite förut, hade lite frågor. Pratade med en jätte trevlig tjej, inte alls som surkärringen i går. Så nu ska jag be att mitt ärende omprövas.. måste bara prata lite med BM oxå... Sen ska det skrivas brev igen.. Suck!

Bara en dag kvar tills helg nu.. Superskönt! Helgen blir kanon med Ikeabesök, bowling och kanske bio! Har ju blivit en tradition att bowla med mor och far på söndagar, hur trevligt som hellst! Kanske hinns det med en fika oxå.. fyller ju trots allt 25 på söndag..

Ne nu ska jag byta till termobyxor, mössa och vantar. Sen blir det promenix!

Kram



Bild tagen sommaren 07.. på en av våra båtturer... Härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0