Försäkringskassan...

jepp.. fick mitt svar ang HP i dag. Fick halvtid från 1 maj. Hade ansökt om 100% från och med då.. Så det blir till att överklaga. Ringde och skulle prata med dem i dag, men tanten som svarade var ruggigt otrevlig så jag får försöka en annan dag, men det är väl lika bra att ta tag i det på en gång. Pratade med min chef i dag och hon sa det samma. Får väl se hur det går.. Det är ju några veckor kvar i alla fall.. men tiden går ju så j*la fort..

Något som gjorde mig på bra mycket bättre humör var att det stod såå fina blommor på bordet när jag kom hem i dag. Men inget kort och A är på träning så vi får väl se när han kommer om de är menade till mig.. Franska tulpaner är det, mina absoluta favoriter. Bild kommer senare.

Ne nu ska jag ta ett tag med damsugaren.. innan det gror igen här hemma..

Sen blir det nog lugna kvällen. Min rygg värker massor i dag.. men enligt försäkringskassan gör jag ju bara "en del lyft per dag" Själv skulle jag kalla det mängder med lyft på en dag.. Men så tänker ju alla olika ;)

Later..

Kommentarer
Postat av: callo

fsk är inte de roligaste att ha att göra med. jag lämnade in en hel avhandling för att få havandeskapspenning. men man är ju inte sjuk när man är gravid, bara lite tyngre.. för ont i ryggen och foglossning är ju normalt att få annars, nej fy på dem!

2009-03-11 @ 21:10:34
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0