Härlig söndag!

I dag har jag verkligen varit i gång hela dan.. så skönt med sånna dagar ;) Vaknade tidigt.. tog oss en promenad med Zeke.. som vanligt så lyckas jag snubbla.. resulterade i ännu ett blåmärke.. förstår inte hur jag bär mig åt. Åkte ut till Säbyn, pappa och A fixade med vägg.. Jag och mamma städade.. helt otroligt vad mycket skräp det blir på ett bygge. När vi kom hem var det superskönt ute. A passade på att tvätta bilarna och rastlös som jag är började jag riva vår veranda. Ska ju göra i ordning den nu i vår och det är ju såå kul att riva saker, nu fick vi en bättre överblick på vad som ska inhandlas oxå. Svärfar kommer i veckan och hjälper oss lite med vilka dimensioner på virke som behövs..

Så här såg det ut innan...




Sen fixade jag lite... resultat...


Fick inte bort riktigt allt så A fick hjälpa mig lite... Nu ser det ut så här!



Ja det är ju lite kvar innan det blir som vi vill.. men ni som känner oss vet att vi alltid måste ha ngt på gång. Beställde ny ytterdörr härom dan oxå.. En vit så klart;)

Annars har helgen varit kanon. I fredags var vi på Bio, män som hatar kvinnor. Vilken kanonfilm det var, verkligen super. I går var vi ute på en liten tur. Inhandlade kakel till tvättstugan och lite saker till trädgården. Middag hos Anita och Olle och kvällen spenderades i soffan. A och H var här en liten sväng. Pratade bröllops planer och annat skoj. Killarna tog några öl..

Ne nu ska jag ta en titt på några bloggar sen blir det lugna kvällen!

Föresten i morrn går vi in i vecka 28.. tiden går fort.. magen växer för varje dag känns det som.. en bild tagen i dag...


Bebis är i sitt esse nu på kvällarna.. sparkar och "rullar runt".. mysigaste känslan som finns!

Ha en bra söndags kväll!

Kommentarer
Postat av: callo

det är en skiphop dash i jeans. jätte fräck ;) jag kommer på torsdagen och åker tillbaka på måndagen eller tisdagen efter påsk. Då får vi ses vettu! kram kram

2009-03-24 @ 18:42:41
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0