Helgen snart över..

Oja, å snart dags för en arbetsvecka igen.. Bara fem veckor kvar att jobba nu om min HP går igenom, hoppas!

Så vad har hänt i helgen då? Fredags kväll spenderades hemma hos Evelina, där vi shoppade smink och andra produkter, köpte en hel del, Ska bli kul när det kommer. Ost, kex, cupcakes och choklad bjöds det på. Till det en lagom dos skvaller och mycket tjatter ;) Hade kanon trevligt! Jenny, som jag inte sett på en evighet var oxå med, å jag fick paket och blommor av henne. Ett supersött klädsett till bebis.. Laban byxor och body, i rött svart och vitt. Var verkligen min stil på kläder! Ser framemot att få ta på busen i magen detta!

Lördagen försvann kanon fort.. pysslade hemma i kontoret så nu ser man golvet igen. Shoppade lite tyg, täcke och kudde till vaggan på Em. Blev ett superfint tyg med elefanter på, som jag i dag sytt påslakan av. Örngott ska det oxå bli! Hade tänkt att vara lite sociala i går kväll men var slitna så det blev myskläder och en film här hemma.

I dag har vi varit en sväng i Säbyn.. fixat lite. Sen har vi städat vilket behövdes.. Även ätit super god middag. Älgkalv file med koktpotatis och kantarell sås, mumma! Godaste jag lagat på eveiheter!

Nu blir det duschen och sen kommer Evelina och Jonas, gjort mig till och bakat en kladdkaka. Inte illa.. 

Ha en bra söndags kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0