Varför??!!

Vaknade i dag och kollade ut.. massvis av vit äcklig snö.. varför nu dettta?? TRodde de sagt att det skulle regna i helgen, hoppas det blir så annars försvinner väl aldrig snön. JAG VILL HA VÅR!

Så nu sitter jag här å blir irriterad.. i dag är en sån dag som inte är lika mysig att vara ute på jobbet.. snö och blåst, ugh! Det börjar bli riktigt svårt med kläder nu oxå. Har tagit A jacka.. men lär väl töjja ut den så att den blir för stor till honom.. Termobyxor är ju oxå det ettt problem.. men men.. vädret kan man ju inte rå på.

Något som är betydligt roligare är att jag ska på tjejkväll i kväll.. Hos Evelina.. ska bli super mysigt. Rycktas om sminkparty oxå.. Kanon!

Leka chaffis oxå, A ska på herrmiddag och man vet ju hur sånna tillställningar kan sluta.. snart min tur att gå ut å ta ett glas eller två. Tänk vad A ska få köra igen ;)

Dags att dra iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0