Vart tog åren vägen..

Ja så var man 25 år.. känns ju lite skumt. var ju inte länge sen jag fyllde 15 ;)

Har redan hunnit med att bli firad med paket och supergod frukost.. Fick kudde till badkaret och ett presentkort hos Devorah.. som räcker till flera behandlingar. Som vanligt alldeless för mycket, men han är ju sån min sambo! Resten av dagen ska spenderas som föjer...

*lång skogspromenad med Zeke.. tänkte oss ut till Säbyn.. kika in renoveringen med!
*Bowling med mor, far och A. Tror att Adam oxå skulle med ;)
* Middag på den grekiska resturangen i Mellerud.. mumma!

Handlade mycket smått och gått i går på ikea.. bilder och uppdatering senare..

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: john persson

grattis. det hade ju vare trevligt om du svarade på mitt sms jag skickade på kvällen, på din födelsedag..ha de bra vi hörs..kramar

2009-03-17 @ 05:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0