Vem är du??

Funderingarna blir bara fler och fler kring vem det är som bor i min mage. Är det en liten kille eller tjej? Vi har haft olika perioder då vi trott det vart en kille och andra då vi tror det är en flicka. För egentligen har vi ju ingen aning.. men det spelar ingen som hellst roll.. bara att man är lite nyfiken. Dagarna tickar ner och nu är vi under 90 strecket.. häftigt!

Snart är det dags att åka till jobbet.. skulle egentligen varit och hälsat på Annelie med barn i dag efter jobbet men tyvärr var de sjuka, synd! Hade varit mysigt, får se när det blir i stället. Så nu funderar jag på att ta ett varv runt sjön efter jobbet, får se hur jag känner mig. Tror Evelina var sugen i alla fall..

Snart helg igen oxå.. inga strörre planer. Mer än att vi ut till Säbyn och grejja, men det hör ju till vardagen. Kanske en tjejträff, hade vart mysigt. Får höra med de andra..

Men innan helgen är här ska det jobbas några dagar, men det brukar gå ganska fort när man jobbar de tider som jag har denna vecka. I morrn kommer våra föräldrar hit på lite mat.. får se vad jag ska hitta på att laga

Ne.. göra i ordning sig lite kanske. Solen skiner men det är minus fem .. så det blir att ta på sig mössan!

Kommentarer
Postat av: callo

Hur kan ni hålla er? Är ni inte sugna på att ta reda på vad det är för sort? :) fast nästa gång jag är gravid (om det blir någon nästa) ska jag försöka hålla mig..

2009-03-25 @ 12:16:00
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag undrar oxå!!! Kram

2009-03-25 @ 15:04:41
URL: http://ninna.devote.se
Postat av: nathalie

åhhh, jag är också nyfiken, och jag är nyfiken på att se dig, och din mage!!!!!:)

Hoppas du/ni har det jätte bra!

2009-03-25 @ 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0