Brio Moon Lux

Skulle ju sätta ihop spjälsängen.. vilket var superlätt.. Enkel beskrivning, sånt gillar jag.. Sen skulle jag bara lägga i madrassen.. å kolla om spjälsängsskyddet passade.. å då kunde jag inte hålla mig utan bäddade med påslakan och örngott.. nytvättat och pressat ;) Så nu är skruttens säng klar.. visserligen drygt sex veckor för tidigt.. men så blir det när man inte kan hålla sig..

Resultat;


Fick tag i en hjälm mössa på PoP i dag oxå.. De andra kläderna inhandlade den blivande farmodern...


Blomsterbud i dag med...

Tack Älskling!

nu blir det soffan och lite kvällsmat.. vila fötterna oxå.. kan inte vara  lätt att va dem nu när jag väger sisådär 100 kg eller nåt... känns så i bland i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Naww va sött! Tid för fika nån dag? Ledig tor-fre! Kram

2009-05-05 @ 21:50:28
URL: http://ninna.devote.se
Postat av: callo

Vilken fin säng! Tänk, snart är det dags :) kram kram

2009-05-06 @ 08:50:39
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0