Dagvild..

När man gå hemma är det svårt att hålla koll på dagarna.. Gårdens lediga dag ställde till det ännu mer. Trodde det var måndag.. oj va glad jag blev när jag kom på att det är fredag ;)

I dag har jag i princip inte gjort ngt vettigt alls.. förutom att plocka lite här hemma... Surfat runt på nätet och bara slappat.. Vilat mina två timmar, somnade en stund.. Dagens trötthet beror nog på att vi grejjade ganska mycket i går. Om en stund kommer A hem, då ska vi till Loviseholm och sen i kväll blir det mys hos David och Marika ;)

I går var det precis en månad kvar till BF, härligt! Längtar mer för varje dag som går och nu är liten så aktiv . Känner nästan konstant en fot, armbåge eller knä sticka ut. Mysigt!

Får väl se om jag kan få ngt gjort... 

I morrn väntar finbesök från Göteborg, trevligt!!!

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0