Fredag morgon..

Så då var hemma igen efter två dagar i GBG. Har haft det super mysigt med fika, shopping, Tapas och mys med vänner! I onsdags gick det jätte bra att vandra runt i stan men i går var det lite värre, yr och sammandragningar. Så när jag kom hem blev det soffan hela kvällen.. Orkade inte göra ngt alls.. Men i dag mår jag mycket bättre!

Så vad har denna dagen att erbjuda då.. ska ju ha 30+25 års kalas för släkt i morrn så jag får väl städa lite. Ser ut som om det är ganska fint väder så jag kanske skulle klippa gräset, min favvo göra under sommaren! Men vi får väl se vad det blir. I kväll blir det i alla fall fika på Fröken Jonsson, som har kvällsöppet! Mysigt!

Först.. ta hand om tvätten..

Jo föresten fick ju med mig lite kläder hem från Gbg..
Till vårt lilla pyre...


Å till Magnus lilla flicka..


Allt från Lindex 



Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0