God Morgon Söndag!

Redan uppe och frukosten avklarad.. svårt att sova när man har en liten buse i magen. H*n är verkligen en livlig krabat, vilket iof är helt underbart, den häftigaste känslan av alla ;)

I dag ska vi åka på en liten tur till Torp, lite saker som ska inhandlas.. Troligtvis sista gången innan bebis så får väl fundera  på om det är ngt mer som behövs. Skulle tro att det säkert blir nåt.

I går hade jag en lugn dag.. var mest hemma och slappade. Callo och Dennis kom på rabarberpaj fika, trevligt. Länge sen vi träffades bara vi. Blev allt lite gravid snack! ;)

Nu ska jag se om jag hittar ngt att ta på mig.. sen blir det till att åka!

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0