Guldstjärna i kanten ;)

Jepp, gick kanon bra hos BM i dag. Vågen visade mindre än förra gången och alla värderna var toppen! Så visst har mitt vilande gett resultat.. Men jag ska fortsätta med detta fram till förlossningen. Pratade lite  om tankar kring denna och nästa gång ska jag/vi ha funderat ut vad vi vill ska stå med i journalen. Ska dit på måndag igen, A är ledig så då ska han få höra liten igen, mys!

Så.. Evelina och Callo tror alltså på att det blir en liten tjej.. Eftersom jag kan se hur många som är inne och läser bloggen varje dag förväntar jag mig några fler gissningar.. *ler*

Denna veckan är ganska lugn, inga större planer. Försöker måla lite varje dag.. Å så försöker A hinna med lite målning på kvällarna. Har tänkt att det mesta ska vara fixat under helgen, om det nu blir hyffsat bra väder förståss. A är troligtvis ledig från fredag-måndag, härligt!

Hitta på ngt med Evelina som var ledig i morrn låter som en bra ide... och på fredag kanske det blir en fika med Cissi och då även lite mys med Alfons.. skulle tro att han växt massor sen sist..

Ne nu ska jag sätta på kaffet, svärmor är på gång!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

garanterat en tjej!

2009-05-26 @ 18:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0