Regnet det bara öser ner...

men kollade just smhi och det ska bli sol i Vänersborg i kväll.. hoppas verkligen det stämmer. Vi ska ju nämligen dit på vårruset. Kan ju bli en upplevelse.. jag och Johanna får väl se hur mycket vi orkar!! Men det brukar alltid vara mysigt men fika efteråt i parken..

I natt drömde jag om liten.. kändes så verkligt.. Enligt drömmen var det en liten flicka med bruna ögon, precis som sin mamma ;) Konstg känsla får man när man drömmer så verklighetstrogna drömmar.. Längtar såå mycket efter att få veta nu, att få träffa den som varit hyresgäst i min mage under så lång tid.. Men innan vi ska bli föräldrar så ska jag ju bli faster oxå.. och det är mindre än en månad kvar.. Tiden går fort!

Eftersom det är sånt skit väder i dag får man väl hålla sig inomhus.. tur att man bor i hus så att man har ngt att pilla med.. i dag blir det nog till att byta gardiner i vardagsrum, ska bara sy klart dem först. En fika med Evelina ska jag oxå hinna med.. Å sen vårruset ;)

...

Kommentarer
Postat av: callo

hur gick det, fick du någon rekordtid ;)

2009-05-07 @ 23:06:12
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0