Torsdag.. snart helg!

Jajjemen veckorna bara flyger fram.. snart inne i Juni.. undrar vart maj månad försvann.. borta är den snart i alla fall..

I går var det en mycket skön dag med fika och skvaller med Carro och Evelina.. sen hände det inte så mycket mer. Var ute i Säbyn och oj va fint det blir. I natt sov de där för första gången. Så nu är det dags att städa ur lägenheten. Får se om jag kan hjälpa till med ngt i dag.

Liten levde bus i magen i går vill jag lova. Numera ser vi inte på tv här hemma utan all fokus är på magen som ser alldeless konstig ut när h*n busar runt. Ska försöka fånga det på film, får se om det går..

Så till gissningarna.. Många tror på tjej...

Marie;
20 juni, tjej, 3100g och 49cm lång

Lina;
21 juni, kille, 3560g och 52cm lång

Annicka;
22 juni, tjej,  3324g och 52cm lång

Evelina;
24 juni, tjej, 3258, 51cm lång

Angelica

25 juni, kille, 3140 och 52cm lång

Jenny;
26juni, tjej, 3452, 50cm lång

Callo;
27 juni, tjej, 3197, 50cm lång

Annelie;
28 juni, kille, 3580, 52cm lång

Carro;
4 juli, tjej, 3447, 52 cm lång

Nathalie;
Tjej.. Vad tror du mer Nathalie??!!

Detta är ju riktigt kul, tack för ideen Callo ;)

Tror jag ska ta och röjja lite här hemma nu.. å packa väskan tror jag, A tycker det är dags nu.. Man vet ju aldrig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh, är så himla spännande nu!!!! Kan ju bli närsomhelst, packa väska för tusan gumman...håller med honom. :)

2009-05-28 @ 11:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0