Uppe med tuppen!

Klockan är tjugo över sex och jag har redan hunnit med att äta frukost.. inte illa! Kände mig pigg när A skulle upp så varför ligga kvar.. Nu blir det slapp i soffan med Vakna med det Voice.. planera dagen och bara ta det lugnt..

Sandra var här i går och klippte mig, otroligt härligt att få lite ordning på frisyren. Tack!!

Ser ut som om det ska bli ganska fint väder i dag.. Så planerna är att måla lite... Sen ska jag in till Ed och fika med Carro och Evelina, ska även se om jag hittar några skor.. Även lite andra saker som ska inhandlas.

Gissningarna visar 3-2 till flicka nu.. Ska göra en sammanställning oxå så att det blir lättare att följa.. Många som inte svarat dock..

Såg på vädret att det ska bli kanon hela helgen ;) Tror att det kanske blir premiärtur med båten.. En av sommarens höjdpunkter ;)

Blir säkert fler inlägg senare..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Helloo! Jag gissar på en flicka, 3452 g, 50cm och hon föds den 26 juni! Fika nästa tisdag strax efter halv 3, vad tror du om det?? Kram!

2009-05-27 @ 07:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0