Vilken härlig dag.. trallalala

Ja en känsla av sommar infinner sig här hos mig.. Kloclan är före 9 och det är 15 grader ute ;) Funderar på hur jag ska kunna ta vara på solskenet på bästa sätt.. Blir nog ett varv med gräsklipparen.. och tid i solstolen. Låter som en bra ide! Med tanke på att jag ska vila två timmar oxå är det väl bäst att snart komma ut. Går bättre än förväntat detta med vilning.. är ganska skönt måste jag medge!

I går blev det inte så mycket shopping, var ju på torp men hittade inte det vi skulle ha. Kollade dock upp lite priser inför det ev.altanbygget. Blev inte så farligt dyrt i alla fall. Så vem vet kanske byggs det en i sommar i alla fall.. Åkte vägen om Munkedal, fick tag i blommsterlådor och sen vidare till Hällevadsholm och köpte blommor..

Ne.. ut i det fina vädret.. i eftermiddag kommer familjen på middag. Bra sätt för mig att få ngt vettigt i magen när A jobbar över..

Bjuder på en magbild.. bara 27 dagar kvar nu!!



Tjockis på riktigt nu ;)

Ha en bra dag i solskenet!

Kommentarer
Postat av: nathalie

SHIIITT vilken dundemage!

2009-05-25 @ 16:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0