Vilken underbar dag!

Åh, vad jag älskar sommaren. Trots att jag inte orkar vara i solen lika mycket som vanligt.. i alla fall utan att göra ngt. Dagen har jag spenderat med att klippa gräset. min favvo sysselsättning just nu. Sen vilade jag mina timmar, trist men behövligt. Mamma, pappa och John kom hit, vi grillade korv och åt rabarberpaj. Mamma fick sin morsdag present och  hon blev mycket nöjd. Ögonfransfärgning och brynplockning hos Devorah, vi ska göra det tillsammans ngn dag ;) Hunnit med att grundmåla ett fönster oxå.. A har spenderat några timmar i garaget, inte så kul men ibland ett måste..

Nu blir det dusch sen 25års kalas hos Carro.. nyktert för oss båda..

Ska väl hinna bli förbannad för att jag inte har några kläder att ta på mig oxå, som vanligt! Lite trött på att vara tjock om jag ska vara ärlig.. men tre veckor till ska jag vl stå ut..

Ha en bra lördagskväll!


Grattis Evelina till examen!

Kommentarer
Postat av: callo

ja herregud vilket skönt väder!! kom på att jag glömde fråga vad ni har snackat om för namn? Har ni några på lager? :) kram

2009-05-30 @ 19:15:18
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0