Måndag morgon (eller förmiddag!)

Haft ännu en underbar helg. Maten i fredags blev uppskattad, och vi fick trevligt sällskap hela kvällen. Annie var dock lite smågrinig, men inget större. I lördags fixade vi lite här hemma, tvättade bilen och städade iordning ute. Sen tog vi en sväng till Nordby och vidare till Adam och Hanna, super kul att träffas. Blev mat och en promenad innan vi åkte hemmåt igen. I går var jag med mamma och John på Alltorp, nästa år ska jag vara med igen. Flera som frågade efter mina smycken ;)

I dag vet jag inte vad som händer, kanske ska börja fixa iordning för advent. Tänkte även fixa till dessa korgar som jag köpte på alltorp i går. Fina va??!!



Annie sover fortfarande, men kanske hörde jag henne nu. Ska nog göra henne sällskap en stund.. detta vädret gör att man blir såå slö. Lite morgonbus med fisen gör allt lycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0