Pust..

Ibland får jag ett ryck å bestämmer mig för att städa/plocka och fixa iordning. Började tidigt i dag så nu ör det bara damsugningen kvar, känns helt ok. Även hunnit med att förbereda kvällens middag som jag ska bjuda på. Evelina, Jonas, Marie & Jörgen kommer på middag. Ska bli trevligt! Hoppas bara de gillar maten.

Snart kommer svärmor hit en sväng, ska passa lillan när jag förhoppningsvis ska ta vaccin mot bakonfebern, ska åka dit i god tid i alla fall.

I söndags "råkade" jag klicka hem lite (läs alldeless för mycket) kläder från HM, var inne på deras hemsida nu och då stod det att lev hade gått i väg, hoppas att de kommer till i kväll, då kanske jag kan ta ngt av de på mig. Skulle ju beställa vardanskläder men som vanligt blev det mer festkläder ;)

Ne.. dags att kamma håret kanske ;)

Kommentarer
Postat av: martina

vad lagr du för smarrigt? Jag är helt inne på nya ideer med mat.

De där med kläder hänger lite i fr gamla tiden man shoppar loss och kommer hem med massa kul festkläder. Så inser man att man ju knappt går på fester längre :) Kul när man väl gör de dock!

2009-11-20 @ 14:30:24
URL: http://larinaldo.blogg.se/
Postat av: Henny

Kan lägga upp recept i morrn ;) Jag fick kläderna förut, det som jag verkligen ville ha, passade inte ;( Kroppsformen är verkligen inte som förut.. Men några toppar, en "fest" klänning och en jeansklänning blev det i alla fall ;) På tal om fest, vi borde väl ta en vin/öl kväll ngn gång.



Ha en bra fredag. Kramar

2009-11-20 @ 16:50:29
URL: http://hennys.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0