Långpromenad.. trodde jag ..

Gjorde i ordning mig och lillan, och skulle ut på en långpromenad. Kom utanför dörren och en liten bit på vägen då jag hörde ett skott och sedan tre signalskott. Ringde A och som jag redan trodde betyder det att ett vuxet djur är skjutet. Tänkte att jag i alla fall skulle gå min långa tur, den är ju inte direkt i skogen utan på gamla landsvägen. Men efter en stund såg jag jägare i skogen och då vände jag och gick hem igen, vill ju inte komma mitt upp i nått, känns lite onödigt. Får bli en promenad lite senare i stället. Ska bli skönt när älgjakten är över så man kan vara i skogen igen. Annie sover i allafall gott i vagnen nu. Väl påklädd, för hon ör inte riktigt pigg, varit en jobbig natt igen, hoppas hon snart blir bättre. Så det blev inget babycafe för oss i dag.

Provade på att baka några kakor som Anita brukar göra men mina blev inte så bra.. får se sen om smaken är den samma, utseendet är då inte det.




Förbereda middag kanske.. Å så tänkte jag knåpa ihop en förlossningsberättelse ngn dag, läste på Martinas blogg och blev inspirerad ;) www.larinaldo.blogg.se

Later..


Kommentarer
Postat av: Callo

jo jag har ju väntat på det ett tag nu ;) gud va gott, dom kakorna älskar jag! skicka hit en burk, jag bryr mig inte om utseendet :D

2009-10-14 @ 13:28:39
Postat av: Henny

Den är på väg.. jag lovar. Svårt att få tid att sätta sig å skriva bara. Kakorna var riktigt goda så jag behåller nog burken här. Men kan ju baka till kaffet nästa gång vi ses ;)

2009-10-15 @ 14:19:46
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0