Påminnelse ;)

Me & I Party här hemma.
Måndag 12/10 kl 18.
Välkommna!

Vet inte riktigt hur många som kommer, men kul om det blir några stycken. Funderar på vad jag ska baka bara. I dag hade jag Marika med pojkar och B-M här på 11 kaffe. Blev en kladdkaka, mumma!

Nu i eftermiddag kommer A hem, ska bli riktigt skönt måste jag medge. Impad av alla som klarar av att ha det så varje vecka, inget för mig.

I morrn är det marknad, inget vidare att gå på den med barnvagn kan jag tänka mig men det får man ta. Tycker det är supermysigt och ett måste. På kvällen blir det kalas för broder.

Hade tänkt mig ut på promenad med lillan men hon somnade i mitt knä när vi fikade och nu sussar hon så gott i sängen. Kanske ska ta å förbereda lite inför kvällen ;)

Å grattis säger vi till John som fyller 20år i dag!!




Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag och Noah kommer på måndag.

Barnvagn på marknaden är inte jätte kul men det går, vi brukar gå bakvägen vid stranden. Jag tror det blir sele här. Det är absolut det bästa jag investerat i och han älskar att sitta i den och lite extra gos blir det ju också jämför med att ligga i vagnen.

Ha en trevlig helg!

Kram

2009-10-09 @ 18:32:08
Postat av: Henny

Kul att ni kommer! Ses i morrn ;)

2009-10-11 @ 18:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0