30års kalas i kväll!

Ja i kväll ska vi fira Jörgen som gått och blitt gammal ;) Hade tänkt att ta mig lite vin i kväll men lillan totalvägrar flaskan, suck! Så nu får vi försöka i veckan för på bröllopet vill jag ta några glas. Ett glas får det väl bli i alla fall i kväll, läst mycket om vin och amning och på flera ställen står det att 1-2 glas 1-2 gånger i veckan inte är skadligt. Å jag tänkte bara ta ett glas så det ska nog gå bra ;)

Varit en sväng i stan i dag. Fick mig ett par nya jeans, ett linne, tröja, kjol och ett par skor. Tack Älskling. Lillan fick även hon lite. En superfin vinterjacka, pyjamaser, jeansleggings ;) Till A blev det nya skor och slips. Så vi var supernöjda med dagen ;)

Tycker det är ganska svårt att hitta fina kläder till Annie, allt är så rosa. Har letat jacka länge nu och äntligen hittade jag en som gick i ljusbruna nyanser. Som tur är finns det ju lite röda kläder och det är Annie superfin i. Gäller väl att leta lite bättre bara. Budade hem en fin pop scarfs häromdan, blå och vit randig, oxå färger lillan passar bra i ;)

Ne nu är det dags att göra sig i ordning. Klädpanik som vanligt.. får väl skylla på att jag för knapt 11 veckor sen födde barn, inte konstigt att man har kass firug..

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0