Annie 13 veckor!

Redan 13 veckor i dag ;) I morrn är det den 30 så då är det Annie 3 månaders dag, sannslöst va fort det har gått. Hon utvecklas i en rasande fart, så roligt att följa min lilla tjej. Hon är verkligen det bästa vi har!

I dag ska vi åka till Vännersborg på babysim med Alfons och Cissi, det är därför jag är uppe så tidigt. Inte varje dag jag går upp halv sju. Annie sover fortfarande, ska ju inte åka förrän om en timme så hon får sova vidare en stund till.

I går var jag på Me & I party hos Maria, blev två saker till lillan


Hittade en hel del mer saker som jag ville ha så jag planerar att ha en träff här hemma. Återkommer om när det blir!


Helgen var väl ganska nedstämd här hemma. Min morbrors sambo gick plötsligt bort efter en kort tids sjukdom i fredags eftermiddag. Fruktansvärt och ofattbart, finns inte ord för hur orättvist livet känns ibland. Kan inte förstå att hon är borta.. Vila i frid Nettan!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh va söta! Får jag komma på bäbisklädesträff fastän jag inte har egen bäbis?

2009-09-29 @ 15:27:28
Postat av: Henny

Klart att du får ;) Kanske kan hjälpa mig lite med lillfisen då?! Å det finns lite vuxen kläder oxå ;)

2009-09-30 @ 16:17:08
URL: http://hennys.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åhh det låter som en superide det! Kram

2009-09-30 @ 16:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0