Måndag morgon!

Åh vilken härlig helg det varit. Vädret har ju verkligen varit kanon. Kalaset var super trevligt, åkte väl hem vid halv tolv tiden. Då var lillan jätte trött. Hon kom inte riktigt till ro, undrar vad det kan bero på.

I går var en superskön dag. Först åkte vi till mamma och pappa. A hjälpte dem att bya ngt på Skodan. Sen blev det 11 kaffe. Jag och Annie mötte upp Anita på Ed, där var det trädgårdensdag. Vi handlade lite blommor. Väl hemma igen blev det "storstädning" ute. Annie somnade och sov 3,5 timmar i vagnen, det har ALDRIG hänt förut. Hon måste vart helt slut. (Sen sov hon ju inte alls bra i natt) Jag och Andreas fick trimmat, planterat blommor, rensade ogräs, klippte ner buskar. Blev verkligen superfint.

I dag ska jag till BM på efterkontroll.. Annie ska till Evelina ;)

Ne om jag ska ta tag i dagen. Är ganska trött, Annie har inte sovit så bra, ätit flera gånger. Undrar hur länge hon ska hålla på med det på nätterna. Just nu sitter lillan i babysittern och kollar på The Voice, försökte vrida henne från tvn men oj va arg hon blev. Na favvo programmet kanske. Men det är klart att musik är ju alltid bra!

Ojdå, det skulle jag inte skrivit. Nu blev hon trött på det..

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0