Nu sover lillfisen..

ja och hon sover på mage. Springer och tittar till henne hela tiden, men dagarna fungerar inte om hon inte får sova dentligt och som sagt det gör hon bäst på mage.

Skulle vart på babycafe i dag men Annie somnade till och jag ville inte dra ut henne då.. sen hade alfons feber så vi väntar tills nästa vecka.

Hörde att svininfluensan kommit till Ed, ugg va vidrigt. Får väl gå till apoteket och köpa handsprit sen.. för det vill vi inte ha!

I eftermiddag ska vi på återträff med föräldragruppen, så Andreas kommer hem tidigt i dag. För självklart går vi hela familjen (känns fortfarnade konstigt att vi är en liten familj) Hoppas att alla kommer, ska bli så kul att få se allas små bebisar. Gissar på att Annie är störst.. hon växer så det knakar. I morrn ska vi till bvc och det ska bli intressant att se vad hon växt, två veckor sen sist. Hon är ju redan 64cm lång och 6300g tung.. alltså rejäl för sin ålder på 9 veckor ;)

Nu ska jag kolla till lillan.


Kommentarer
Postat av: Marina

Nelly sover oxå bäst på mage, det är nog ingen fara så länge man tittar till ibland!



Vilken liten söt goding då, hon väger som Nelly som är 6 månader snart :) Hon ser inte så stor ut på bilderna tycker jag?

2009-09-02 @ 19:10:31
URL: http://meandmyroom.blogg.se/
Postat av: Callo

jag köpte detta, http://www.andningslarm.se/innehall/andningslarm/babysense/bs_1.php

finns säkert billigt på blocket också. Jag sålde mitt för 1200kr så det kostade bara oss 300kr. Bra andrahandsvärda. Jag vet att man inte ska oroa sig, men när alla bvc tanter och läkare säger att de inte ska sova på mage så blir man ju ändå orolig! :) kram kram

2009-09-02 @ 21:20:20
Postat av: Henny

Callo: Tack så mycket får se hur vi gör!



Marina: Verkar som om de flesta sover bäst på mage. Ja tänk att de är lika stora fast det skiljer 4 månader.. Ja hon är verkligen en liten goding, på gott humör för det mesta. Det har jag förstått att Nelly oxå är. Härligt!



2009-09-03 @ 15:52:30
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0