Onsdag.. Piggelin å promenad

Idag har ju vädret varit bättre så vi tog oss in till Piggelin i dag. Annie sov igenom sångsamlingen men det var roande att se i alla fall :) En liten promenad passade jag på att ta när jag ändå var inne på Ed. Annars har vi inte gjort så mycket mer än det vanliga "hemma görat".

Just nu sover lillan, jag passar på att ta mig en god kopp kaffe.. A jobbar över i kväll med, funderar på om jag ska göra varma kantarell mackor när han kommer hem. Blev grymt sugen på det.

Idag kom det en inbjudan till barnmatsgrupper med Berit Larsson, det ska jag anmäla mig till. Vore super kul! På tisdag ska vi även åka på babysim i vännersborg med Alfons, Liam & Benjamin med mammor.. det ser jag verkligen fram emot.. DEt är kul att hitta på lite på dagarna, känns som om man bara byter blöjor och leker tittut annars ;)

Ne om man skulle se till att få ngt gjort innan hon vaknar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0