Snällaste flickan ;)

Annie har verkligen haft en superbra dag i dag ;) Hon har ätit med 3,5 timmars mellanrum (de sista dagarna har det varit 2h emellan)  Sen somnade hon när vi var på piggelin och sov en lång stund, hann även med att träffa Evelina och köpa present till Jörgen. Åt när vi kom hem.. sen låg hon på golvet och lekte med babygymmet och en skallra och nu somnade hon igen. Jag är verkligen inte bortskämd med att hon sover på dagarna, men det är klart hon är ju mer aktiv när hon är vaken nuförtiden. Har hunnit med att putsa några fönster och nu lagar jag mat. Potatis & kantarell gratäng, mumma!

I kväll tänkte jag ta mig ut på en låång promenad, måste komma igång mer.. hade ju ganska bra rutiner innan jag blev förkyld. Dags att ta tag idem igen ;) Det är ju superfint väder ute oxå!

Lillfisen när hon trivs som bäst ;)



Ne nu vaknade hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0