Tisdag och vi mår såå mycket bättre!

Ja, nu har vi varit förkylda och dåliga sen i fredags. Skönt att det är på bättringsvägen. A ska jobba igen i morrn, efter några sjukdagar.

I Lördags var vi på möhippa/svensexa. Jag och Annie i Strömstad och Andreas i Uddevalla. Hade supertrevligt båda två. Söndagen var vi väldigt trötta och Andreas ganska bakfull. Blev bjudna till Evelina och Jonas på lunch, smakade gott vill jag lova!

I går låg vi i soffan hela dan.. i dag blev det en tur till Säbyn där vi fick middag. Sen har jag fixat här hemma, nya gardiner i Annies rum och vardagsrummet. Sen har vi flyttat lite möbler, ska ju snart sätta in den nya braskaminen, längtar!

Annie klarade sig nästan helt från förkylning, hon blev bara lite snuvig några dagar. Men nu är hon pigg igen. Så i morrn ska vi troligtvis till Piggelin, har ju fortfarande inte varit där än, ska bli skoj.

Ne nu ska jag ta tag i en maskin med tvätt, sen blir det sängen!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0