så härligt!

Hemkommen från VV möte. Åh va bra det fungerar. Nådde ju målvikt för två veckor sedan och nu när jag vägde mig stod jag still, kanon. Nu är det två veckor av mitt nya liv som är avklarade, härligt! Fira med nybakat bröd med ost, mmmm! De andra flickorna var SÅÅ duktiga. Smala gänget blir det om det fortsätter i samma takt.

I förmiddags hängde jag och Annie med Alfons & Benjamin med mammor. Vi var i "lilla skogen". Annies första besök i en lekplats, hom älskade de! Var så fin i sina nya kläder.


Rynkar näsan som vanligt ;)


Upptäcksfärd!

Söta Affe hade sagt Henny i dag på morgonen. Vilken kille ;)

Vi har även hunnit med en fika med Evelina i dag oxå.

Nu ska jag betala räkningar, mindre kul, blev inte mycket över. Tur att jag har världens bästa familj i alla fall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0