Mysig förmiddag!

Vilken mysig förmiddag vi har haft, jag och min lilla skrutt. Efter morgonstöket åkte vi in och handlade lite. Mat, lite smink och annat smått och gott. Annie gick stolt som en tupp i sina nya skor och höll mig så fint i handen. Ofattbart att hon redan är så stor. Åkte och spontan besökte gudföräldrarna så Annie fick busa lite, mummsade bullar och drack kaffe. Lunchen åt Annie alldeless själv med sked, måste erkänna att man blir ruggigt stolt.

Lämningarna på Räven har gått över all förväntan, hon trivs verkligen och OJ va bra det känns. Det gör ju att jag kan koppla bort lite och koncentrera mig på jobbet. Känns som om detta blir kanon på alla vis!

Efter mycket om och men har vi hittat någon som hämtar oss i kväll, TACK Jocke! Så nu blir det till att leta kläder, lutar åt att jag tar samma som i Bästorp, har ju inte allt för mycket att välja på. Men jag trivdes i klänningen så de blir nog bra. Vid 17 ska vi börja hos Carro, känner på mig att det blir en kväll att minnas! Hoppas bara A hinner hem, han är ute på havet och fiskar makrill.

Läser ju en del blogggar varje dag, speciellt kul att det att läsa de som har barn i ungefär samma ålder som en annan. När jag läste Marinas blogg i dag fick jag en aha upplevelse, hade inte kunnat skriva de bättre själv. De små är det underbaraste som finns. www.meandmyroom.blogg.se

Ha en härlig lördag!


Igår ville fröken inte somna, så kul va de ;) Fredagsmys när de är som bäst!


Kommentarer
Postat av: marina

Ja de är verkligen underbara! :) Synd att allt går så sjukt snabbt nu bara. Din sötis har redan börjat dagis och allt, går det bra? Min ska börja om några veckor, känns lite konstigt!



Kramar

2010-08-09 @ 23:21:46
URL: http://meandmyroom.blogg.se/
Postat av: Henny

Ja det går i en rasande takt. Hon trivs jätte bra, blir såå glad när hon kommer dit. Jobbar ju bara 50% så det blir ju inte många timmar hon är där varje dag.



Vi provade en inskolningsmetod, föräldraaktiv, rekomenderar den varmt ;)



Kram

2010-08-10 @ 12:12:43
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0