julmys, jullov

Älskar tiden just nu.
I dag börjar jag och Annie vårt jullov. Är lediga tills den 3 januari.
Känns helt underbart!
Hoppas på att hinna med att umgås med mina älskade vänner och med Annies kompisar oxå :)
Sen ser jag fram emot att bara få ta det lugnt, ngt jag har lite svårt för. Men ska försöka.

I kväll har vi haft fin besök. Marika, David & barnen.
De små bytte julklappar och vi pratade mest :)
Var så fruktansvärt länge sent sist.
Killarna blev supernöjda med sina presenter.
Annie ville sova i sin nya kjol.
Dessa underbara kläder fick hon.

  Från Linex 
Kjolen fanns ej på nätet, men bild kommer. TACK igen ♥

Nu filmmys och rollo. Looovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0