1 0 0 0 g r a m

Lycka, total lycka! I dag visade vågen minus 1000g, ett helt kilo på en vecka. Ger mig själv stora applåder, är stolt som en tupp. Det funkar, de gör det verkligen. Förövrigt har dagen varit bra, med piggelin besök å allt ;) Det enda negativa med dagen var att Annie skrek hela vägen hem från strömstad, stackars de andra i bilen. Men nu sover hon så gott i sängen.

A ser på discovery och jag spanar in kläder jag vill ha i sommar. Hittade denna på lindex, det stod Henny på den..



Gillade även detta från Lindex
 

Jeans i många olika varianter blir nog min vår och sommar!

I morrn blir det en tur in till Ed med mamma, kolla tyger på EM, sen var det ngn utförsäljning av kläder, får väl kolla i varje fall. På eftermiddagen blir det en fika  med M och se om hennes mage växt <3 

Hoppas eran dag varit lika bra som min.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Duktig du är!!!

Kram

2010-02-24 @ 22:50:34
Postat av: Jenny

Haha en sådan jeansklänning har jag också spanat in! =) Duktig du är med vikten!

2010-02-25 @ 08:54:44
Postat av: HEnny

Åh, tack va snälla ni är. Helt ärligt så är jag sjukt nöjd!



Ja du Jenny, inte första gången vi gillar samma kläder ;)

2010-02-25 @ 19:33:17
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0