Familjen trött..

Annie höll låda i natt vill jag lova, inte många timmars sömn vi fått. Har varit alldeless slut i dag. Men varit en sväng i Halden. Annars har vi gjort minsta möjliga. Marie & Jörgen skulle vart här i kväll, men jag ställe in. Är för trött. Känner mig kass, men ibland får man lyssna på kroppens signaler. Sen tog jag tempen på Annie nu och hon har lite feber.. stackars liten.

Så nu tänkte jag snickra ihop några varma mackor, krypa i mina allra goaste myskläder och tillsammans med den bästa som finns se melodifestivalen. Myskväll med A alltså ;) Men i morrn ska vi försöka vara lite sociala då vi tänkte oss på bio. Ngn som vill med??

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0