GodMorgonTisdag

Vilket härligt väder vi har. Klarblå himmel och solsken. Det är bra för humöret de ;) Annie bestämde sig för att gå upp innan sju i dag, hade önskat att jag fick ligga kvar en stund till . Men när man väl masat sig upp är det riktigt skönt. Man hinner med så mycket, innan klockan var halv nio hade vi ätit frukost och tagit ett lååångt bad. Mys! Nu sussar hon så gott i sängen och jag tänkte passa på att slänga lite smink i ansiktet och försöka få till ngt som kallas frisyr. Hitta ngt att ta på min kropp oxå, mitt klädföråd är nu under all kritik. Känns som om man går i samma kläder varje dag, skulle verkligen behöva handla lite nytt. Men just nu har jag ingen större pengabuffert, trist! Men fyller ju snart år och har då önskat mig pengar till att kunna köpa lite nytt. Å så har jag ju inte velat köpa ngt innan jag gått ner i vikt.. tror jag ska slänga iväg en beställning till Hm som kommer lagom till april, då borde de sista fett kilorna vara väck ;)

I dag ska vi till BVC, inte varit där sen 16/12. Då var hon 74 lång och 9100 tung, ska bli se hur mycket hon växt. Känns som om det är en del, kläderna blir ju för korta i alla fall. Min långa tjej! Evelina ska följa med, troligtvis får hon andra svinis sprutan, alltid skönt att vara två då. Sen blir det ett varv efter, måste ju passa på att få lite sol i ansiktet ;)

Ne om man skulle leta sig in till spegeln och ta tag i dagen.

Återkommer senare..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tycker då att du istället för beställer kläder från hm , kommer hit och shoppar när plånboken tycker det är Okej :D

2010-02-23 @ 13:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0