Solig fredag

I dag har jag den riktiga fredagskänslan. Det är verkligen heelt underbart med sånna dagar. Annie gav mig sovmorgon, jag vaknade av att hon låg bredvid mig och lekte med nappen, såå glad. Solstrålen! Ingen feber och på mycket bättre humör än i går.

I dag ska vi ta oss in till Ed, inte varit ute ur huset på flera dagar, har social abstinens. ;) Vi ska fika med några av flickorna, ska även handla lite mat, vin och blommor. I kväll kommer Andreas föräldrar hit på middag. Tänkte bjuda på det som jag gjorde när fam Arvidsson/Pettersson var här. Det blev ju så lyckat. Till efterrätt blir det appelsin i vanilj/sockerlag med kesella. Evelina gjorde detta en gång och det är super gott! Och relativt nyttigt.

En promenad kanske man kan trycka in oxå beror lite på när vi kommer i väg. Lillan sover just nu.

Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0