Underbart!

Fredagar är verkligen så sköna. Annie var snäll och somande om i morrse, väckte mig vid halv nio. Det var länge sen man fick sova så länge. Skönt vill jag lova. Lovade ju att uppdatera med bilder i går, svårt att hinna med ibland. Får se om det blir ngt senare i kväll.

I dag ska jag fixa här hemma, känns som om man städar hela tiden. Men det är skönt att ha det rent. En tur till Säbyn har jag tänkt att hinna med, blir nog en promenad med mamma där. Sen blir det fredagsmys med lilla familjen. Laga fläskfile med ungsbakade rotfrukter och tzatiki. Blir hungrig bara jag tänker på det. Till de ett glas rött, det är fredagskänsla det.

A tog ledigt på tisdag så nu är han ledig i 4 dagar, och vi har inga större planer. Ska bli skönt att bara få vara.

Nopp, passa på att göra ngt vettigt när lillan sover.

later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0