Vill ha!

Så då kanske man skulle ta sig tid att uppdatera lite. Helgen försvann i en rasande takt, fast vi hade lång helg. I söndags var det ju alla <3 dag. Vilket vi inte brukar fira nått större. Vi bjöd mamma på middag och sen passade hon Annie så vi kunde gå på bio. Var skönt med lite egentid. A var ledig både mån & tisdag. Inte gjort ngt större, promenerat, hälsat på våra föräldrar, varit på babysim. Två super lugna och mysiga dagar med andra ord.

I dag hoppade jag och Annie över Piggelin, dels har vi ingen bil Audin är trasig, dels var jag sugen på en hemma dag. Annie har sovit hela natten i sin säng. Somnade 19 åt vid 2 och vaknade 7.30, inte mycket att klaga på. Gjorde ett ryck här inne på förmiddagen. Sen gick vi ut. Skottade snö och åkte pulka, Annie älskar det! Har ju varit såå skönt väder i dag.

Lagade en VV soppa förut, gulasch, supergod! Är ju dags för vägning i dag. Ingen aning om hur det gått. Vet att det förra gången var lite trögt med de sista kilorna. Kan ju hoppas på att man inte gått upp i alla fall.

Ne nu ska jag hänga upp tvätt..

Håll tummarna för mig i kväll, LOVA det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0