vittvittvitt

Jag brukar ju visserligen föredra vitt, men nu får det snart räcka. Är ju sjukt mycket snö..

Har landat i soffan, sliten som attan. Mamma och pappa har varit här på middag och bus med Annie. Även evelina var här och tog en kopp förut. Annie gullungen blev ledsen när hon hade gått, sötnos! Annars har vi gjort nada i dag, skönt de me.

Just nu sitter jag och funderar på klassfesten. Pratade just med Peter på fb och vi kom överens om att tjata på alla så vi blir ett gäng. Vore ju kanon kul. Men jag behöver hjälp, va i h*te ska man ta på sig, Jag har verkligen noll koll. Vad gäller?? Skulle behöva en p.shoper har ju knappt handlat kläder på 1,5 år. Så hjälp mig, vad ska jag ta på mig??

Ne nu ska jag inta ryggläge och invänta lets dance!

Hoppas på att vi inte blir helt insnöade i morrn. Vill ju spela spel med gudföräldrarna juh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0