Ett litet (läs stort) mått av ångest...

Usch, är helt nervös av att jag ska lämna Annie i dag. Vet att hon kommer ha det heelt underbart och att jag bara är löjlig som oroar mig, men det kan inte hjälpas. Känns ändå hur konstigt som hellst...

Har i alla fall stressat runt nu på morgonen, tvättat, packat och provat kläder. Så nu är det mesta med. Annie sover lite.. hoppas bara att hon sover lika bra i natt som hon gjort de sista nätterna, annars får mamma och pappa att göra ;)

Ne nu ska jag hänga upp en tvätt, sen en kopp kaffe kanske.


Ha en bra fredag! 

Kommentarer
Postat av: marina

Vet precis hur du känner! :) Känns helt konstigt att lämna bort över natten, men det kommer ju gå så bra! Ha så kul!

2010-01-29 @ 15:09:21
URL: http://meandmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0