Hundratio

I dag har det verkligen gått i 110. Vet inte vart timmarna tog vägen. Först det vanliga med tvätt, middagslagning och plock. Sen åkte vi till babysim. Men Annie blev ledsen i dag med, konstigt hon som är så glad annars. Med med nappen och en leksak gick det bättre och hon var med hela tiden. ´Konstigt att hon blivit så de två sista gångerna, första gången skrattade hon ju bara.. Det kommer väl antar jag. När jag kom hem var det bara att lämna av Annie, Anita kom hit och passade henne. Jag åkte vidare till Åsa som gjorde en välbehövd klippning, Tack! Bokade in nästa tid och jag har verkligen sån tur, kommer bli kanon.

Nu sover Annie och jag har landat i soffan, till ljudet av tvättmaskinen. Undrar hur många timmar jag lägger ner på tvätt varje vecka. Sjukt! Tur att man har maskin i alla fall. A kommer snart hem, jobbade över några timmar i dag.

I morrn ska det ju tydligen bli värsta skitvädret. Får se om vi tar en mysig hemma dag eller om vi åker till Piggelin. Säkert det sistnämnda ;) Sen är det ju VV i morrn med, denna vecka har varit lite svårare men några få gram borde jag väl ta gått ner. Hoppas bara det inte blir så dåligt på vägarna att vi inte kan åka.

 Ne nu ska jag ringa mamma, ryktas om att hon hittat ev greklandsresa i september. I Lve it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart finns VV här? Eller i närheten, för de finns väl inte i Ed?

2010-01-26 @ 20:18:47
Postat av: Henny

Anonym; Ne VV finns inte i ED, vi åker till Strömstad!

2010-01-27 @ 09:37:38
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0