Mer saker till Annie ;)

I dag har vi redan hunnit med att shoppa lite på Gullegrisens Rea. Mötte upp Marie och tog en tidig fika på cafeet. Motstod dock alla kakor och tog en macka, fick inte ha den för mig själv dock, Annie tycker  det är såå gott!



Mössa och bruna sockar är dagens fynd. Svarta sockar och dreggel lapp är  6mån present av Marie, tack vännen!



Detta fick oxå följa med hem, dock var bodysuiten för liten, ska åka ner sen när A kommer hem får se om de har den i en annan storlek. *hoppas*

Annie har just somnat och jag borde verkligen plocka lite här hemma. Men orken finns inte rktigt. Är sugen på att beställa hem lite nya gardiner, mattor osv. Får väl se om jag hittar ngt.

Ne.. nu måste jag elda lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0