så tyst!

Sitter i vårt mymålade vardagsrum och njuter av tystnaden. Mina två sover än. Har haft en lugn morgon, skönt. Tittade ut förut och såg rådjur utanför fönstret, åh vad jag känner att vi bor fint.

Fick gjort super mycket i går. Målade väggar och element samt la in nytt golv i vardagsrum. Så kul att göra ngt tillsammans. Annie hade haft det superbra hos sin farmor.

I dag ska jag städa bort renoveringsdammet, sätta upp lite gardiner å så. Beställde hem matta och kuddfodral i går, hoppas det blir bra.

I kväll kommer förhoppningsvis Evelina & Jonas hit, göra varma mackor tror jag ;)

Btw går det super bra med räkningen av points, bättre än jga trodde. Det handlar ju mest om planering.

Ne nu ska jag elda lite till.

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Helene

sv: ja jag älskade de shortsen. Kunde liksom inte låta bli att köpa dem :)



Hoppas allt är bra med eri ed :)

2010-01-18 @ 22:31:07
URL: http://heleneantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0