Utan dig!

Vilken dag vi haft i dag. Först var det Piggelin, kul i dag då det var sångsamling, det gillade Annie starkt. Hon kommer ha tröttnat på alla barnsånger innan hon börjat förskola, såsom vi sjunger. Men hon älskar det! Kul! Efter piggelin tog vi en liten promenad, fixade lite saker. Sen åkte vi till Säbyn och hämtade mamma, vidare till b-fors och köpte lite presenter. Hem till Säbyn igen och lagade middag tillsammans. Härligt! Kom på nu att jag glömde kolla in deras nyrenoverade rum, upps. Får ta det i morrn, får då ska vi dit igen. Annie ska sova över där. Känns heeelt sinnessjukt att redan lämna henne. Men det ska nog gå bra. Jag och A ska på bullare revyn och kommer inte hem förrän sent så då tyckte mamma att de lika gärna kunde ha henne över natten. Och oj va skönt det ska bli att få sova en hel natt. Men jag kommer sakna min lilla tjej!

Ne nu ska jag fixa lite att äta.. sen soffan kanske.


Mammas favorit <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0