Vargjakt eller inte??!!

Gu´ va gott det är att bli bjuden på middag. Evelina & Jonas hade gjort en supergod kycklinggryta med färsk pasta och sallad, mmm, gott va det! Efterrätten var smarrig den med! Annie blev ju bortskämd som vanligt. Denna fick hon i halvårspresent

Hon passade såå bra i denna färg.. lite år korall hållet. Tack igen <3

Så vad händer i dag då? Just nu eldar jag upp julgranen, den stod ju ändå bredvid kaminen så jag klipper av en gren i taget och eldar upp. Slipper få barr i hela huset då. Andreas jobbar över, ska ju börja jobba sent på torsdagar och vara ledig varannan måndag. Skönt med långhelg ;) Så jag och Annie åker till Säbyn. Ryktades om middag, inte helt fel. Tänkte även ta mig en liten promenad medans Annie leker med mormor. Men jag är fortfarande mega förkyld så det blir nog en kort en..

Lyssnar på P3 nu, de diskuterar vargjakt. Vet inte vad man ska säga, jag är för vargjakten i alla fall.. så är det med den saken! Känns som om det är många som inte har ngn koll alls.

Ne fram med dammsugaren kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0