3, tre, TRE

Redan onsdag förmiddag, shit va fort det går. Snart bara 3, tre, TRE veckor kvar tills jag börjar jobba. Då har jag varit hemma i 15 månader, de bästa månaderna i mitt liv. Har fortfarande lite ångest över att Annie redan ska lämnas, men eftersom jag kommer jobba 50% så blir det inte så många timmar i veckan och inga långa dagar, skönt!

Affen var fortfarande sjuk så det blir ingen dejt i dag. Men vi drar till sågtjärn i stället, å leker med Benjamin och Sara, NICE! Även Marie joinar oss, men med lite avstånd, vi vill ju inte bli förkylda. I eftermiddag tar vi en tur till Loviseholm och duschar, hoppas verkligen på att vattnet kommer senare i kväll. JObbigt som attan att vara utan, speciellt om man är som mig som torkar av bänken & bordet 100 gånger per dag och tvättar händerna ännu oftare.. Har ju i alla fall vatten på flaska.

Försöker få ihop helgen oxå, så mycket vi vill göra och så många vi vill umgås med men tiden räcker inte till för oss. Söndagen är i alla fall bokad. Utflyckt med familjen Nyman/Mattsson. Sen har vi lite olika förslag på lördag dag och kväll och på fredag dag. Fredagskvällen blir det nog fika med Evelina & Jonas, ska planera vår tripp till Falkenberg om drygt en vecka. Husvagnsliv igen, härligt!

Packa badväskan kanske och förbereda lunchen till lillan som säkert vaknar snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0