mormor - mamma - dotter

Haft en alldeless perfekt dag, hoppas på många fler av den sorten. Jag, Annie och mamma har varit på tur. Först var vi på Baldersnäs, åh va fint det är. Vi gick en promenad i parken, kikade på de olika hantverken och bara hade det gott. Skulle ha fikat men de hade inte ens en barnstol, lite dåligt måste jag säga. Så det blev att vi åkte in till Lång-Ed och fikade där i stället. Sen när vi kom tillbaka till Säbyn gick vi och plockade smultron. Annie älskar verkligen smultron, hon smackar som aldrig förr. Denn dag påminner så mycket om de turer som jag och mamma brukade göra tillsammans med min mormor, saknar henne lite extra dessa dagar.

När A kom hem från jobbet gjorde vi ett litet ryck, passade på att åka in å handla, tvättade bilen och A städade ur garaget. Annie var självklart med ;)



Måste även visa Annie nya grej, gå runt med sina kläder så här på en galge. Det bästa hon vet just nu. Blir nog en klädintresserad tjej ;)



Ne nu ska vi äta varma mackor sen ska jag sova. Är sjukt trött!

Kommentarer
Postat av: Sköna & Gröna Ting

Hej gumman!

Är här inne och hälsar på dig lite då och då, Annie har växt i raketfart och vilken goding hon är:)

Jag ser att du njuter av sommaren Henny, vi njuter ju av samma temperatur och svala vindar eftersom vi bor så nära varandra:)

Nu skall jag ut och rensa lite ogräs innan solen blir för het.

Ha en underbar sommar och ta väl hand om er.

Kram

Marianne

2010-07-11 @ 09:53:01
URL: http://skonagrona.blogspot.com
Postat av: Henny

Åh, HEJ! Det var länge sen.

Ja hon växer så det knakar, min lilla tjej. Vi njuter av varje fin dag vi får, känns lyxigt att få vara hemma med Annie och ha fint väder. Man kan ju hitta på lite mer då ;)



Hoppas allt är bra med dig, är oxå inne å hälsar på dig lite då och då. Du tar såå vackra kort!



Ha en bra sommar du med och vem vet vi kanske kan få till en kaffepaus snart.



Kramar

2010-07-12 @ 11:10:13
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0