packa badväskan!

Vilken morgon vi har i dag, underbart. Det bästa är ju att man är ledig och kan ta tillvara på det härliga vädret. Just varit ute på en morgonpromenad i skogen. Nu intas det lite kaffe och spanar runt på nätet. Annie sover så gott i vagnen. I dag får det bli en tur till sågtjärn, sola & bada. Badväskan är packad så nu ska bara lillan vakna, det ska lagas lite lunch och sen är vi på gång!

På tal om bad så skulle jag kolla på "badtrosor" till Annie i går och vet ni vad jag hittade??!! Jo en bikini i storlek 62, förstår ni hur liten man är när man har 62, bara någon månad. Vem f*n sätter på en bebis en bikini. Jag kan inte förstå de. Undra vad som kommer härnäst... Usch!!

Ha en bra dag i solen, tar med mig kameran och hoppas på att ta några bilder.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0