Shopping!

Haft en supermysig dag med Annie & mamma i dag!
En heldag på överby med fika, shopping och middag.
Hittade mycket fina saker oxå. Shoppade loss på Ginas rea.
2 leggings, 1 linne, två tröjor och en väska för 279:-, sjukt billigt!
Sen blev det även en tunika på Indiska.
Är ju väldans mycket roligare att handla kläder nu för tiden, 
hade velat ha mycket mer, men det får bli nästa löning.

Annie fick oxå en hög med kläder.
Leggings, klänningar, toppar, soldräkt, shorts  ja säkert något mer.
Var även snäll och handlade hem några tröjor till A.
Han har stått i vedhögen och slitit hela dan, stackarn!


Annir provar sitt nya regnställ



Leggings x 2. Ett par till lillan och ett till mig. Sött värre!


Allvarligt, man kan aldrig få för många väskor!

I morrn är det full rulle igen.
Måste åka och fixa pass till fisen,
besöka barnens dag
kolla in Farmor Majas Vind
Sen får vi inte glömma fredagsmyset.
Kanske blir det en dejt på tumanhand, få se vad vi hittar på,
jag och min bättre hälft!


Nopp, nu ska jag äta lite godis, mmm.
Är ju faktiskt semester och då får man äta godis på torsdagar.


Kommentarer
Postat av: M.

sån väska har jag med :) Superbra och smidig

2010-08-03 @ 22:40:58
URL: http://larinaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0