vatten lös

Elda upp pengar.. känns j*ligt onödigt tycker jag, denna politiken.. Ja, det fanns väl ngn bra tanke bakom, påstås det ju i alla fall. Bra publicitet får de ju i alla fall, men ändå..

Jaja, i dag har jag gjort något jag verkligen hatar, nämligen att putsa fönster, passade på när Annie sov på eftermiddagen och när hon lagt sig. Så nu är sovrummet och vardagsrummet sommarfina, fattas bara lite nya kuddfodral, får inhandla tyg ngn dag. Gardiner hade jag sedan förra året. Annars har jag gått på promenad med Evelina och bara varit med lillan. Kokade ny saft nu i kväll oxå, Andreas älskar den så slut tar den snabbt.

I morrn ska vi nog träffa Alfons & Cissi, om nu Affen är fri från feber. Planera söndagens utflyckt :)

Har inget vatten nu heller, vet inte om jag berättat med vårt vatten pajjade för ett tag sedan. Tvätten färgades lixom vårt porslin. Gjorde ett vattenprov och vårt vatten hade som vi misstänkt blivit dåligt. För mycket järg bla. Så nu kopplar A in en rengörningsanläggning, så vattnet är avstängt i några dagar. JOBBIGT! Men bara det blir bra så ska vi väl lösa dessa dagar.

Ne kvällsmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0