A N S T Ä L L D !

Har för första gången i mitt liv en tillsvidare anställning. Känns ju helt underbart. Den 1 augusti börjar jag jobba 50% på fritids. Som det ser ut kommer jag jobba eftermiddagar, blir toppen frör Annie. Inga långa dagar på förskolan, inga tidiga mornar och chans till tid tillsammans på förmiddagarna. Kommer bli bra! På måndag ska vi till Annies förskola Räven och hälsa på, ska bli kul å se hur de har det. Ska se hur vi ska lägga upp inskolningen oxå.

Nu ska jag packa ihop lite saker. Ska ut med båten när A kommer från jobbet. Möta upp Jonas & Evelina och grilla korv. Hoppas bara att blåsten lugnar sig lite..

Återkommer senare med bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0